V strategiji razvoja Triglavskega narodnega parka smo pred dobrima dvema letoma postavili jasen cilj večje razpoznavnosti edinega slovenskega narodnega parka in povezovanja na lokalni, državni in mednarodni ravni. V okviru promocijske razpoznavnosti Triglavskega narodnega parka smo si zadali 3 večje cilje in sicer pripravo in uveljavitev nove celostne podobe TNP, nove knjižne fotomonografije in novega promocijskega filma. V letu 2011 ob 30-letnici ustanovitve Triglavskega narodnega parka smo sprejeli in uveljavili novo celostno grafično podobo in izdali načrtovano fotomonografijo, v letu 2012 pa ob evropskem dnevu parkov predstavljamo še zadnji del »promocijske trilogije« - nov predstavitveni film.
Novi promocijsko predstavitveni film o parku predstavlja vedute, značilnosti in posebnosti zavarovanega območja ter življenja v njem. Park je iz različnih perspektiv prikazan v vseh letnih časih. Poudarek je na Triglavu - osrednjem simbolu parka in dolinah, i se s Triglava spuščajo na vse strani. Osrednji del filma so podobe narave, posebnosti, biotska pestrost območja, kulturna krajina s kulturno dediščino prikazano na način, kot park spoznavajo in doživljajo ljudje, ki v parku živijo oziroma ga obiskujejo.
Film je narejen v dolžini 12 minut, z besedilom v slovenskem in angleškem jeziku ter avtorsko napisanim glasbenim ozadjem.
Lepo povabljeni!
Triglavski narodni park |